מדריך להימורי ספורט באינטרנט

מדריך זה מיועד בעיקר לאלה שמעולם לא הימרו על משחקי ספורט לפני כן, ואינם יודעים לגמרי במה מדובר. המדריך מכיל את כל המידע הדרוש כדי להתחיל להמר על משחקי ספורט, באופן מפורט וברור ככל האפשר. למרות שמדריך זה נועד עבור מהמרים בתחילת דרכם, גם בעלי ניסיון בהימורי ספורט עשויים למצוא את המדריך שימושי, כיוון שהוא מקיף וכולל בתוכו עצות ונוסחאות חשובות.

אם אתה חסר ניסיון וידע בתחום הימורי הספורט, אני ממליץ בחום לקרוא את המדריך באופן יסודי ביותר, למרות שאתה יכול לדלג לכל נושא שמעניין אותך באותו הרגע. אם אתה בעל ניסיון, המידע באתר יכול להרחיב את הידע שלך ולשפר את כישורי ההימורים שלך, בנוסף לעצות עדכניות להימורי ספורט באינטרנט.

היתרונות של הימורי ספורט באינטרנט

הימורים על משחקי ספורט באינטרנט, היא דרך מרתקת ומרגשת ליהנות מאירועי ספורט. בזכות האינטרנט, מהמרים מתחילים ומנוסים כאחד יכולים כעת לחקור ולהמר בצורה יעילה, מבלי לעזוב את ביתם. הנוחות והשליטה במידע ובנתונים ימשיכו לעזור למהמרים באשר הם, להמשיך להמר על משחקי ספורט ולהרוויח סכומים גבוהים.

לפני שאני מפרט את היתרונות של הימורי ספורט באינטרנט, עלי לוודא שאתה מבין מהן הימורי ספורט בפועל. אם חסר ניסיון לגמרי בתחום הימורי הספורט, אל תדאג, אתה לא לבד.

הימורי ספורט מוצעים כמעט לכל ענפי הספורט שקיימים. הפופולרים ביותר הם הימורי כדורגל באינטרנטהימורי כדורסל וענפי הספורט הפופולרים בארצות הברית כגון פוטבול אמריקאי, משחקי כדורסל של ליגת ה-NBA ובייסבול. אתרים רבים המתמחים בהימורי ספורט מציעים גם ענפי ספורט פחות פופולריים כגון מרוצי סוסים, גולף וטניס. יש גם אתרי הימורי ספורט שמציעים את האפשרות להמר על מגוון רחב יותר של ענפי ספורט כגון קריקט וכדורעף.

היתרון הכי בולט בהימורי ספורט הוא הפוטנציאל להרוויח כסף. ללא קשר לגודל ההימור שלך, תמיד קיימת האפשרות לנצח – תוצאה שלא רק מבטיחה הרגשה נהדרת, אלא מכניסה כסף לחשבון הבנק שלך. יש מהמרים שהחליטו להרוויח יותר מכמה שקלים נוספים פה ושם – מהמרים מקצועיים שלמדו והתמחו בתחוםת למדו כיצד לנתח נתונים סטטיסטיים ולהמר בצורה נכונה.

הימורים, בהגדרתם, הם משחקי מזל בו אין לך יתרון סטטיסטי. אם אתה פשוט בוחר באופן אקראי קבוצות וזוכה או מפסיד בלי הרבה מחשבה או מחקר, אתה משתמש בהימורי ספורט בצורה של הימורים נטו. אך אם אתה משתמש בסטטיסטיקה ובאסטרטגיה על-מנת להמר נכונה, אתה יכול להשיג יתרון סטטיסטי. עבור מהמרים מקצועיים, הימורי ספורט רחוקים מלהיות סתם הימורים.

הימורי סוסים

חישוב הסיכויים בהימורים על משחקי ספורט

מהם הסיכויים בהימורים בשיטה האמריקאית?

סיכויי ההימורים מוצגים לרוב בפורמטים הבאים: אמריקאי, עשרוני או באמצעות שברים, ומשמשים למעשה לשתי מטרות עיקריות:

1. הם מראים את ההסתברות לתוצאה אליה הם שייכים.

2. הם מציינים כמה כסף אתה יכול לקבל אם תזכה בהימור.

השיטה האמריקאית

כאשר תבחין במספרים 150- ו-230+ או בכל מספר תלת ספרתי אחר עם +/- לפניו, תדע שמדובר בסיכויי הימורים בשיטה האמריקאית.

מה המשמעות של הפלוס והמינוס בהימורי ספורט?

סימני הפלוס והמינוס המופיעים בנתוני הימורי ספורט מציינים הן את התשלום הפוטנציאלי שלך ואיזה קבוצה היא בעלת סיכויים גדולים יותר לנצח לעומת איזו קבוצה ידה תהיה על התחתונה.

מספרים שליליים מסמנים דווקא את הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים יותר לנצח המספר השלילי מציין כמה אתה צריך להמר כדי לזכות ב-$100.

אם המספר חיובי, אתה מסתכל על הקבוצה שידה תהיה על התחתונה, והמספר מתייחס לסכום הכסף שתזכה אם תהמר עם 100 דולר.

חישוב סיכויי הזכייה עם השיטה האמריקאית

על מנת לזכות ב-$100 בהימור על הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים יותר לנצח, תצטרך להמר על $130. אם תהמר 100 דולר על הקבוצה עם סיכויים נמוכים יותר לנצח, הויא תנצח בסופו של דבר, אתה אמור לזכות ב-110 דולר.

אתה יכול להשתמש בנוסחה למטה כדי לחשב את הרווחים הפוטנציאליים עבור כל סכום שתרצה להמר.

אם אתה תהמר 40$ עבור הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים יותר לנצח (130-) והיא אכן תנצח, הנוסחה והתוצאה יראו כך:

רווח = |סיכויי ההימור|/(סכום ההימור * 100)

30.77 = |130-|/(40 * 100)

לכן, אם תהמר 40$ על הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים יותר לנצח והיא כן תנצח, אתה תזכה ב -30.77$ והתשלום שלך יהיה 70.77$ (ההימור המקורי שלך בתוספת הרווחים שלך).

אם תהמר 40$ על הקבוצה שידה על התחתונה (110+), המשוואה שלך תיראה כך:

רווח = 100/(סכום ההימור * סיכויי ההימור)

44 = 100/(40*110)

לכן, אם תהמר 40$ על הקבוצה שידה על התחתונה, תזכה ב-44.00$, והתשלום הכולל שלך יהיה 84.00$.

Leave a Reply

Your email address will not be published.